// Support

Waar kunnen we mee helpen?

Leveren jullie in heel Nederland?

Ja, wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Op feestdagen bezorgen wij niet.

Ik heb een cadeaukaart, hoe wissel ik die in?

Kies eenvoudig je favoriete product, voeg deze toe aan je winkelmandje en wissel je cadeaukaart in bij het afrekenen. Hier is de mogelijkheid om je code in te vullen die vermeld staat op jouw cadeaukaart.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

We bezorgen momenteel in Nederland en Vlaanderen (België). Onze focus ligt op duurzame en betrouwbare bezorging in deze gebieden.

Bezorgen jullie ook op locaties zoals kantoren, ziekenhuizen of hotels?

Ja, absoluut. We leveren ook op dit soort locaties. Vermeld daarbij zoveel mogelijk locatiegegevens, zoals de afdeling, het kamernummer, (meisjes)naam, standplaats of receptie-informatie, zodat we snel en accuraat kunnen bezorgen.

Bij een camping is het verplicht om het telefoonnummer van de ontvanger toe te voegen, zodat de bezorger contact kan opnemen voor een correcte levering. Gaat het om een ziekenhuis of hotel, dan is het toevoegen van een telefoonnummer niet verplicht, maar wel aan te raden voor een soepele bezorging.

Same day bezorging?

Alleen boeketten komen in aanmerking voor same day levering. Bestel vóór 13:00 uur en TFF bezorgt in veel regio’s nog dezelfde dag, doorgaans tot 20:00 uur.

Voor overige producten (zoals fruitmanden en planten) geldt: wanneer je vóór 17:00 uur bestelt, verzenden wij deze nog dezelfde dag. Deze worden meestal de volgende dag bezorgd, met uitzondering van zondag.

Wat zijn de bezorgtijden?

We bezorgen van maandag tot en met zaterdag. Op particuliere adressen vindt de bezorging doorgaans plaats tussen 09:00 en 20:00 uur. Onze bezorgers doen elke dag hun best om alle bestellingen op tijd te leveren, maar door drukte of weersomstandigheden kan het soms voorkomen dat je bestelling na 20:00 uur wordt bezorgd.

Op zakelijke adressen wordt ernaar gestreefd om tijdens kantooruren te leveren.

Wie verzorgt de levering?

De bezorging wordt gedaan door onze samenwerkingspartner Topbloemen. Dat garandeert controle over kwaliteit, snelheid en service.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zeker! Zodra jouw bestelling ons pand verlaat, ontvang je per mail een Track & Trace-link. Zo weet je precies wanneer jouw bloemen, fruitmanden of planten arriveren.

Hoe plaats ik een bestelling?

Heel eenvoudig! Meld je aan via de knop ‘Aanmelden’ rechtsboven op onze website. Vul het formulier in en wij nemen snel persoonlijk contact met je op. Na een korte kennismaking activeren we jouw zakelijke account en kun je direct beginnen met bestellen.

Kan ik een grote order plaatsen, bijvoorbeeld voor al onze medewerkers?

Zeker weten! Denk aan eindejaarsgeschenken, medewerkersattenties of nationale campagnes. Wij leveren van enkele tot duizenden stuks, altijd met impact. Neem contact op voor een voorstel op maat.

Kunnen jullie op vaste momenten leveren, bijvoorbeeld wekelijks?

Ja, we bieden periodieke leveringen op maat aan. Denk aan een wekelijks boeket voor op de balie, maandelijkse fruitmanden, of een automatisch attentieschema voor verjaardagen en jubilea.

Kan ik bloemgeschenken personaliseren?

Zeker! Wij personaliseren boeketten en fruitmanden met logo’s, sleeves, kaartjes of linten in jullie huisstijl. Ideaal als relatiegeschenk of voor merkactivaties.

Zijn jullie bloemen duurzaam?

Ja! Al onze bloemen zijn afkomstig van Nederlandse kwekers die voldoen aan de FSI-compliance, met nadruk op duurzaamheid, seizoensgebondenheid en kwaliteit.

Wat leveren jullie naast bloemen?

Naast duurzame boeketten bieden we ook:

  • Fruitmanden: perfect als gezonde, verse attentie voor medewerkers of relaties.
  • Kantoorbeplanting: van een enkele eyecatcher tot complete groene inrichting van jullie werkplek. Inclusief onderhoud als gewenst.
    Neem contact op voor een vrijblijvende offerte of advies op maat.

Groene mooie planten voor thuis: echte verfrissers en eyecatchers.

Welke betaalopties zijn er?

Wij werken uitsluitend zakelijk en bieden betaling op rekening aan, na administratieve goedkeuring.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt aan het einde van de maand een verzamelfactuur, tenzij je een andere frequentie wenst. Facturen kunnen digitaal of via e-facturatie (UBL) worden aangeleverd.

Kunnen facturen meetellen voor social return (SROI)?

Ja! Wij zijn een officieel erkende sociale onderneming. Daardoor zijn al onze facturen volledig door te rekenen als social return, conform gemeentelijk beleid.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, dat is standaard bij ons voor zakelijke klanten. Je ontvangt de factuur na levering van de producten of diensten.

Wat bedoelen jullie met ‘Flowering a better world’?

Met elke bestelling maken we de wereld een beetje inclusiever en duurzamer. We werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, gebruiken duurzame bloemen en kiezen voor sociale partnerschappen. Impact met elke bestelling – dat is waar we voor staan.

Zijn jullie een sociale onderneming?

Ja, wij zijn een erkende sociale onderneming. Dat betekent dat we aantoonbaar maatschappelijke impact maken en dat we zijn opgenomen in relevante sociale ondernemersregisters zoals Social Enterprise NL.

Wordt mijn bestelling automatisch goedgekeurd als social return (SROI)?

Ja. Onze producten en diensten voldoen aan de eisen voor SROI. Wij kunnen – indien gewenst – de juiste SROI-verklaring of specificatie bijvoegen.

Werken jullie met seizoensbloemen?

Absoluut. We kiezen bewust voor bloemen die passen bij het seizoen. Dat zorgt niet alleen voor de beste kwaliteit, maar vermindert ook de CO₂-uitstoot.

Hoe lang bewaren jullie gegevens?

We bewaren klantgegevens niet langer dan wettelijk noodzakelijk. Na afloop van de bewaartermijn worden ze veilig verwijderd of geanonimiseerd.

Kan ik mijn gegevens laten wijzigen of verwijderen?

Ja. Mail je verzoek naar info@theflowerfamily.nl en we zorgen dat je gegevens worden aangepast of verwijderd volgens de geldende regelgeving.

Hoe gaan jullie om met klantgegevens?

We gaan uiterst zorgvuldig om met jouw gegevens, in overeenstemming met de AVG. Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor klantbeheer en orderverwerking.

Waar kan ik terecht voor vragen of advies?

Voor al je vragen zijn wij bereikbaar via:

E-mailadres: info@theflowerfamily.nl
Telefoon:06 24 28 60 28
We denken graag mee, persoonlijk en snel.

Wat als ik niet tevreden ben?

Dat lossen we op. We staan voor kwaliteit en service. Neem binnen 24 uur na levering contact met ons op via info@theflowerfamily.nl of bel 06 24 28 60 28.

// Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Cookie instellingen
Wij gebruiken cookies om je ervaring op onze website te verbeteren. Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord. Meer informatie vind je in onze privacybeleid.