Beste klanten van The Flower Family

Met een zwaar gemoed moeten we jullie informeren dat we voorlopig, vanwege onvoorziene interne uitdagingen, niet in staat zullen zijn om aan onze gebruikelijke leveringsverplichtingen te voldoen. We zullen de webshop tijdelijk uit de lucht halen, maar voor de meest dringende gevallen zullen we voor jullie nog boeketten via externe partijen regelen. Mail ons in dat geval nog naar info@theflowerfamily.nl We begrijpen dat dit voor ongemak kan zorgen en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele teleurstellingen die dit met zich meebrengt.

Als een sociale onderneming is het onze missie om niet alleen prachtige bloemen te leveren, maar ook om een positieve impact te hebben op onze gemeenschap. Soms worden we echter geconfronteerd met obstakels die buiten onze controle liggen. We verzekeren jullie dat we er alles aan doen om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen en onze dienstverlening weer te hervatten. Jullie steun en begrip betekenen veel voor ons, en we willen jullie hartelijk bedanken voor jullie voortdurende loyaliteit. We staan klaar om al jullie vragen te beantwoorden en zullen jullie op de hoogte houden van eventuele verdere ontwikkelingen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We kijken ernaar uit om jullie spoedig weer van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet, het team van The Flower Family Fijne dag en met vriendelijke groet,